loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازدید : 126
دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 10:44

چرا فکر کردن به دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت هنگام راه اندازی کسب و کار مهم است؟

با داشتن دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت هنگام راه اندازی کسب و کار، می توانید در مسیر کسب موفقیت و دستیابی به اهداف قرار بگیرید. با این حال بسیاری از کارآفرینان به بازاریابی به عنوان آخرین مورد فکر می کنند در حالیکه این تصمیم اشتباه می تواند در طولانی مدت ضربه سنگینی به آنها بزند.

اما چرا باید در ابتدای راه اندازی کسب و کار به بازاریابی دیجیتال فکر کرد؟ 5 دلیل وجود دارند:

  1. برندسازی زمان می برد.
  2. بازاریابی دیجیتال فرایندی زمانبر است.
  3. ایده های ارزشمندی در مورد بازار هدفتان به شما می دهد.
  4. فرصت هایی برای شروع کسب درآمد در کوتاه مدت در اختیار شما می گذارد.
  5. تجزیه و تحلیل های مختلف دیجیتال مارکتینگ، معیار سنجش قابل اعتمادتری برای عملکرد کسب و کار شما هستند.

مزایای شروع دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در ابتدای شروع کسب و کار

مثل هر کسب و کار دیگری، ابتدا و شروع کار سخت ترین مرحله است. کارآفرین استارتاپ برنامه شخصی خود را در مورد مسائل مادی، پرسنل، چارچوب های عملیاتی و زیرساخت های IT مورد نیاز جهت شروع کسب و کار دارد. گاهی اوقات به یک نحوی، بازاریابی در فرایند برنامه ریزی فراموش می شود.
برای بسیاری از افراد، بازاریابی فرایندی است که دیر به آن می پردازند. ایده رایج در مورد بازاریابی این است که فقط باید زمانی استفاده شود که کسب و کار، خیلی آهسته پیش برود.
این افراد به شکل فعال به دنبال بازاریابی و تبلیغ تشکیلات اقتصادی خود نیستند تا زمانی که 100% مطمئن باشند همه جنبه های کسب و کار – از محصولات و خدمات تا فرایندها – طبق رضایت آنها باشد.
اول از همه اینکه، هیچ چیز در کسب و کار 100% قطعی نیست. ضمن اینکه اگر فکر کنید مدل کسب و کار شما بدون عیب و نقص است کاملا غیر واقع بینانه است. چرا؟ چون بازارها همیشه در حال نوسان هستند لذا مدل کسب و کار شما هم باید خود را با تغییرات موجود در بازار، وفق دهد.
از مزایای اصلی داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ این است که می توانید متوجه چنین تغییراتی در بازار حیطه فعالیت خود شوید.

مزایای شروع دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در ابتدای شروع کسب و کار

تا قبل از اینکه در سال 2004 فناوری پهنای باند، اینترنت را قابل دسترس کند، اکثر مواقع فرایند بازاریابی بگیر و نگیر داشت. روش های قدیمی بازاریابی شامل کمپین های استراتژی بودند. این روش ها شامل کارهایی مثل اطلاعیه یا انتشار مطبوعات، رپورتاژ، تراکت و سایر روش های تبلیغات در نقطه خرید (POP) بودند.
کسب و کارها روش معتبری برای بررسی عملکرد و ROI (نرخ بازگشت سرمایه) نداشتند. فرایندهای بازاریابی قدیمی گران قیمت، ناکارآمد و ناپایدار بودند. این همان دلیل اصلی است که چرا در آن روزها، کسب و کارهای مختلف در مورد سرمایه گذاری برای برنامه های دیجیتال مارکتینگ مردد بودند.
با دیجیتال مارکتینگ لازم نیست با حدس و گمان پیش بروید، داده هایی دارید که در لحظه به دست می آیند و این یعنی معیار دقیقی از ROI یا بازگشت سرمایه خواهید داشت.
دیجیتال مارکتینگ همه مزایایی که استارتاپ شما نیاز دارد تا با ساخت جریان های درآمدی کوتاه مدت و بلند مدت به موفقیت برسد، در اختیار آن می گذارد و داده های مبتنی بر شواهدی فراهم می کند که به صاحبان کسب و کار یاد می دهد چطور هزینه ها را کم کرده و ارزش پیشنهادی برند خود را برای بازار هدف در معرض دید قرار دهید.

5 مزیت داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ هنگام راه اندازی کسب و کار

موفقیت در بازاریابی وابسته به ارسال پیام موفقیت آمیز و هوشمندانه در مورد کسب و کار است. پیام برند شما حامل ارزش پیشنهادی شماست یا به عبارتی به مشتریان می گویید که چرا محصول یا خدمات شما بهتر از رقیبان است. ضمنا مهمترین و آخرین موردی که باید به آن توجه کنید این است که مفهوم پیام شما دچار کج فهمی نشود.

5 مزیت داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ هنگام راه اندازی کسب و کار

قیمت طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ چندین کانال در اختیار شما قرار می دهد تا پیام شما به نحوی مؤثر منتقل شود:

  • سئو یا بهینه سازی موتور جستجو: وب سایت و محتوای خود را بهینه سازی کنید تا مشتریان نهایی محصولات یا خدمات شما به راحتی بتوانند کسب و کار شما را در اینترنت پیدا کنند.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: محتوای بهینه شده خود را در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی پخش کنید که برای پرسونای خریدار شما جذاب بوده و متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد.
  • بازاریابی محتوا: محتوای جدید، یونیک، مرتبط، قابل استفاده و جذاب تولید کنید تا سلیقه و علاقه بازار هدف را به سمت خود جلب کنید. محتوا را می توان به شکل متن، تصویر یا ویدیو تولید کرد تا استراتژی جامع تری برای توزیع محتوا داشته باشید.

سؤالی که اکثر کارآفرینان قصد دارند به آن پاسخ دهند این است که چه زمانی باید کمپین دیجیتال مارکتینگ خود را راه اندازی کنم؟ بهترین جواب این است که وقتی کسب و کار خود را شروع می کنید.
در ادامه 5 مزیت را برای شما ذکر می کنیم تا متوجه شوید که وقتی استراتژی دیجیتال مارکتینگ را از همان مراحل ابتدایی کسب و کار خود استفاده کنید، چه فوایدی خواهد داشت.

1- ساخت مؤثر برند کسب و کار

وقتی شما کسب و کاری را استارت می زنید، مشتریان مایل هستند تا از همان ابتدا بیشتر در مورد آن بدانند. وقتی حتی قبل از رونمایی از محصول یا خدمات، به کمک کانال های دیجیتال، کمپین برندسازی خود را شروع کنید، کمک می کند تا مشتریان نسبت به آن آگاهی پیدا کرده و علاقه در آنها ایجاد کند.
قطعا قصد شما این است که به مشتریان خود دلیلی برای انتخاب برندتان بدهید و مورد فوق العاده ای که درباره دیجیتال مارکتینگ وجود دارد این است که می توانید رویکرد برندسازی خود را متناسب با شرایط تغییر دهید.

محتوای اطلاعاتی که نقاط قوت و فاکتورهای شاخص و متمایز کننده محصول شما را بولد می کند و موارد ارزشمندی را در اختیار مشتریان قرار می دهد، روش مؤثری برای داشتن تعداد فالوور مناسب است. قبل از راه اندازی کسب و کار هم تلاش کنید تا حداقل بین 3 تا 5 هزار فالوور در اینستاگرام داشته باشید.
در طی مرحله پیش راه اندازی کسب و کار، باید انتظار مشارکت بیشتری از مشتریان احتمالی خود داشته باشید چون علاقه و حس کنجکاوی آنها را تحریک کرده اید.

2- دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار به زمان نیاز دارد

با وجود مزایایی که فناوری دیجیتال و اینترنت دارند، انتظار نداشته باشید که خیلی زود نتایج مثبتی از دیجیتال مارکتینگ کسب کنید مخصوصا وقتی شیوه های غیر پولی یا ارگانیک بازاریابی دیجیتال را انتخاب کرده باشید.
ارگانیک یعنی نتایج مثبت و فالوور را به کمک شیوه های غیر پولی مثل تبلیغات کسب کنید. نمونه های روش های بازاریابی دیجیتال که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم: سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا، بهترین گزینه ها برای استراتژی های ارگانیک هستند.
بهینه سازی وب سایت به کمک تکنیک های سئو فقط یکبار نیاز نمی شوند. موتورهای جستجو مثل گوگل به طور معمول الگوریتم خود را برای رتبه دهی وب سایت ها در نتایج سرچ تغییر می دهند و شما هم باید متناسب با این تغییرات، تغییر کنید.

2- دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار به زمان نیاز دارد

رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین نوع فعالیت های آنلاین محسوب می شود ولی با این وجود برای کسب فالوور، زمان می برد و همیشه باید فعال باقی بمانید تا نتیجه مثبت بگیرید. میزان فعالیتی که باید داشته باشید یعنی تعداد پست هایی که باید در روز ارسال کنید بستگی به نوع پلتفرم انتخابی دارد که باید در دیجیتال مارکتینگ رعایت کنید:

  • فیسبوک: 2 بار در روز
  • توئیتر: حداقل 3 بار در روز
  • پینترست: 5 بار در روز
  • اینستاگرام: 2 بار در روز
  • لینکدین: 1 بار در روز

استراتژی های بازاریابی محتوا نیز برای اینکه نتیجه مطلوب ایجاد کنند نیاز به زمان دارند حتی اگر اولین پست شما تعداد لایک های قابل قبولی بگیرد و چندین بار هم به اشتراک گذاشته شود و چند فالوور هم کسب کنید چون از این مرحله به بعد مخاطبین شما به دنبال این هستند که ببینند آیا می توانید پیوسته محتوای با کیفیت تولید کنید یا خیر و این یعنی باید محتوای دومی از اولی بهتر باشد.
دیجیتال مارکتینگ استراتژی مقرون به صرفه ای است و بزرگترین سرمایه گذاری است که می توانید روی وقت و انرژی خود بگذارید. صبر داشته باشید، تا زمانی که فعالیت پیوسته و با ثباتی داشته باشید، نتایج مطلوب شما نیز شکل خواهند گرفت.

3- در مورد پرسونای خریدار خود اطلاعات کاملی داشته باشید

تحقیق از ارکان اصلی استراتژی موفق دیجیتال مارکتینگ است. نقطه قوت بازاریابی دیجیتال این است که به منظور بازاریابی یک رویکرد هدفمند است و با تحقیق کردن می توانید پروفایلی از خریدار هدف یا پرسونای خریدار کسب و کار خود داشته باشید.
پرسونای خریدار بخش اصلی استراتژی بازاریابی محتوایی شما را تشکیل می دهد چرا که وقتی محتوایی برای وبلاگ و مقالات خود تهیه می کنید، باید با مخاطب ارتباط برقرار کند. محتوا باید بتواند به نیازها، علایق و نگرانی های مخاطب شما بپردازد.
ضمنا پرسونای مخاطب شما ثابت باقی نمی ماند و دائما در حال تغییر است چون ترجیحات و سلایق این افراد دائما در حال تغییر است. به همین دلیل باید نسبت به پرسونای مخاطب خود اطلاعات کاملی داشته باشید.

دستیابی فوری به نتایج

4- دستیابی فوری به نتایج

دیجیتال مارکتینگ محدود به استراتژی های ارگانیک نیست بلکه می توانید از استراتژی های پولی مثل تبلیغات نیز برای کسب فوری نتایج استفاده کنید که یکی از آنها تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) است.
با استراتژی PPC، برای تبلیغات خود پول پرداخت می کنید تا در صفحه نتایج جستجو دیده شوید که مرتبط با کسب و کار شما هستند مثلاً اگر طراحی سایت فروشگاهی انجام داده اید و فروشنده گوشی های هوشمند در سایت تان هستید، تبلیغات پولی شما زمانی نشان داده می شود که فردی در مورد این گوشی ها سرچ کند.
وقتی فردی روی این تبلیغ کلیک کند، به صفحه فرود وب سایت یا لندینگ پیج شما منتقل خواهد شد و اگر دکمه های فراخوان مناسبی داشته باشید مثل کتاب های الکترونیکی رایگان و غیره، می توانید آدرس ایمیل این افراد را بگیرید یا شاید در مورد محصولات یا خدماتی که عرضه می کنید سرچ کنند.
با تبلیغات کلیکی کسب نتایج فوری هستند چون دقیقا در مقابل بازار هدف شما قرار می گیرند و بنابراین احتمال اینکه شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند بسیار بیشتر است.

تجزیه و تحلیل های کسب و کار داده های تاریخچه قابل اطمینان تری دارند

طراحی سایت شرکتی

5- تجزیه و تحلیل های کسب و کار داده های تاریخچه قابل اطمینان تری دارند

اگر قصد داشته باشید تا موارد ثبت شده دقیقی از سابقه کسب و کار خود داشته باشید باید از همان ابتدای کار شروع کنید. باید درک کاملی از سابقه و تاریخچه کسب و کار خود داشته باشید چون تغییراتی که در ویژگی های جمعیتی مخاطبین خود داشته اید را نشان می دهد که این تغییرات می توانند ناشی از محصولات، خدمات و سیستم هایی باشند که در اختیار داشته اید.
بزرگترین مزیت دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان را می دهد. این موارد ابزارهای آنلاینی هستند که می توانید عملکرد وب سایت و کمپین دیجیتال مارکتینگ خود را با آنها ارزیابی کنید.

به کمک این ابزارها می توانید بفهمید که کدام یک از استراتژی های بازاریابی دیجیتال موفق ظاهر شدند و کدام یک شکست خورده اند و مفید نبودند تا سرمایه گذاری خود را هدفمند کنید. هر چقدر زودتر استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را شروع کنید، داده های قابل اطمینان تری خواهید داشت.

جمع بندی مطالب

دیجیتال مارکتینگ برای گرفتن نتایج مثبت در برندسازی، کسب مشتریان دائمی و راغب، کسب فالوور، بهبود نرخ تبدیل و فروش یا بهبود حضور آنلاین در بین سایر رقبا فوق العاده است.
وقتی از همان ابتدای کار، کمپین دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت خود را شروع کنید، فرصت کافی برای بهبود و اصلاح استراتژی های خود خواهید داشت و این درست در زمانی است که کسب و کار شما هنوز در حال جلب نظرات و کسب فالوور است و لذا شناسایی نقاط ضعف کمپین بازاریابی بسیار ساده تر خواهد بود.
برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ساخت سایت

چرا فکر کردن به دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت هنگام راه اندازی کسب و کار مهم است؟

با داشتن دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت هنگام راه اندازی کسب و کار، می توانید در مسیر کسب موفقیت و دستیابی به اهداف قرار بگیرید. با این حال بسیاری از کارآفرینان به بازاریابی به عنوان آخرین مورد فکر می کنند در حالیکه این تصمیم اشتباه می تواند در طولانی مدت ضربه سنگینی به آنها بزند.

اما چرا باید در ابتدای راه اندازی کسب و کار به بازاریابی دیجیتال فکر کرد؟ 5 دلیل وجود دارند:

  1. برندسازی زمان می برد.
  2. بازاریابی دیجیتال فرایندی زمانبر است.
  3. ایده های ارزشمندی در مورد بازار هدفتان به شما می دهد.
  4. فرصت هایی برای شروع کسب درآمد در کوتاه مدت در اختیار شما می گذارد.
  5. تجزیه و تحلیل های مختلف دیجیتال مارکتینگ، معیار سنجش قابل اعتمادتری برای عملکرد کسب و کار شما هستند.

مزایای شروع دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در ابتدای شروع کسب و کار

مثل هر کسب و کار دیگری، ابتدا و شروع کار سخت ترین مرحله است. کارآفرین استارتاپ برنامه شخصی خود را در مورد مسائل مادی، پرسنل، چارچوب های عملیاتی و زیرساخت های IT مورد نیاز جهت شروع کسب و کار دارد. گاهی اوقات به یک نحوی، بازاریابی در فرایند برنامه ریزی فراموش می شود.
برای بسیاری از افراد، بازاریابی فرایندی است که دیر به آن می پردازند. ایده رایج در مورد بازاریابی این است که فقط باید زمانی استفاده شود که کسب و کار، خیلی آهسته پیش برود.
این افراد به شکل فعال به دنبال بازاریابی و تبلیغ تشکیلات اقتصادی خود نیستند تا زمانی که 100% مطمئن باشند همه جنبه های کسب و کار – از محصولات و خدمات تا فرایندها – طبق رضایت آنها باشد.
اول از همه اینکه، هیچ چیز در کسب و کار 100% قطعی نیست. ضمن اینکه اگر فکر کنید مدل کسب و کار شما بدون عیب و نقص است کاملا غیر واقع بینانه است. چرا؟ چون بازارها همیشه در حال نوسان هستند لذا مدل کسب و کار شما هم باید خود را با تغییرات موجود در بازار، وفق دهد.
از مزایای اصلی داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ این است که می توانید متوجه چنین تغییراتی در بازار حیطه فعالیت خود شوید.

مزایای شروع دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در ابتدای شروع کسب و کار

تا قبل از اینکه در سال 2004 فناوری پهنای باند، اینترنت را قابل دسترس کند، اکثر مواقع فرایند بازاریابی بگیر و نگیر داشت. روش های قدیمی بازاریابی شامل کمپین های استراتژی بودند. این روش ها شامل کارهایی مثل اطلاعیه یا انتشار مطبوعات، رپورتاژ، تراکت و سایر روش های تبلیغات در نقطه خرید (POP) بودند.
کسب و کارها روش معتبری برای بررسی عملکرد و ROI (نرخ بازگشت سرمایه) نداشتند. فرایندهای بازاریابی قدیمی گران قیمت، ناکارآمد و ناپایدار بودند. این همان دلیل اصلی است که چرا در آن روزها، کسب و کارهای مختلف در مورد سرمایه گذاری برای برنامه های دیجیتال مارکتینگ مردد بودند.
با دیجیتال مارکتینگ لازم نیست با حدس و گمان پیش بروید، داده هایی دارید که در لحظه به دست می آیند و این یعنی معیار دقیقی از ROI یا بازگشت سرمایه خواهید داشت.
دیجیتال مارکتینگ همه مزایایی که استارتاپ شما نیاز دارد تا با ساخت جریان های درآمدی کوتاه مدت و بلند مدت به موفقیت برسد، در اختیار آن می گذارد و داده های مبتنی بر شواهدی فراهم می کند که به صاحبان کسب و کار یاد می دهد چطور هزینه ها را کم کرده و ارزش پیشنهادی برند خود را برای بازار هدف در معرض دید قرار دهید.

5 مزیت داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ هنگام راه اندازی کسب و کار

موفقیت در بازاریابی وابسته به ارسال پیام موفقیت آمیز و هوشمندانه در مورد کسب و کار است. پیام برند شما حامل ارزش پیشنهادی شماست یا به عبارتی به مشتریان می گویید که چرا محصول یا خدمات شما بهتر از رقیبان است. ضمنا مهمترین و آخرین موردی که باید به آن توجه کنید این است که مفهوم پیام شما دچار کج فهمی نشود.

5 مزیت داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ هنگام راه اندازی کسب و کار

قیمت طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ چندین کانال در اختیار شما قرار می دهد تا پیام شما به نحوی مؤثر منتقل شود:

  • سئو یا بهینه سازی موتور جستجو: وب سایت و محتوای خود را بهینه سازی کنید تا مشتریان نهایی محصولات یا خدمات شما به راحتی بتوانند کسب و کار شما را در اینترنت پیدا کنند.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: محتوای بهینه شده خود را در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی پخش کنید که برای پرسونای خریدار شما جذاب بوده و متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد.
  • بازاریابی محتوا: محتوای جدید، یونیک، مرتبط، قابل استفاده و جذاب تولید کنید تا سلیقه و علاقه بازار هدف را به سمت خود جلب کنید. محتوا را می توان به شکل متن، تصویر یا ویدیو تولید کرد تا استراتژی جامع تری برای توزیع محتوا داشته باشید.

سؤالی که اکثر کارآفرینان قصد دارند به آن پاسخ دهند این است که چه زمانی باید کمپین دیجیتال مارکتینگ خود را راه اندازی کنم؟ بهترین جواب این است که وقتی کسب و کار خود را شروع می کنید.
در ادامه 5 مزیت را برای شما ذکر می کنیم تا متوجه شوید که وقتی استراتژی دیجیتال مارکتینگ را از همان مراحل ابتدایی کسب و کار خود استفاده کنید، چه فوایدی خواهد داشت.

1- ساخت مؤثر برند کسب و کار

وقتی شما کسب و کاری را استارت می زنید، مشتریان مایل هستند تا از همان ابتدا بیشتر در مورد آن بدانند. وقتی حتی قبل از رونمایی از محصول یا خدمات، به کمک کانال های دیجیتال، کمپین برندسازی خود را شروع کنید، کمک می کند تا مشتریان نسبت به آن آگاهی پیدا کرده و علاقه در آنها ایجاد کند.
قطعا قصد شما این است که به مشتریان خود دلیلی برای انتخاب برندتان بدهید و مورد فوق العاده ای که درباره دیجیتال مارکتینگ وجود دارد این است که می توانید رویکرد برندسازی خود را متناسب با شرایط تغییر دهید.

محتوای اطلاعاتی که نقاط قوت و فاکتورهای شاخص و متمایز کننده محصول شما را بولد می کند و موارد ارزشمندی را در اختیار مشتریان قرار می دهد، روش مؤثری برای داشتن تعداد فالوور مناسب است. قبل از راه اندازی کسب و کار هم تلاش کنید تا حداقل بین 3 تا 5 هزار فالوور در اینستاگرام داشته باشید.
در طی مرحله پیش راه اندازی کسب و کار، باید انتظار مشارکت بیشتری از مشتریان احتمالی خود داشته باشید چون علاقه و حس کنجکاوی آنها را تحریک کرده اید.

2- دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار به زمان نیاز دارد

با وجود مزایایی که فناوری دیجیتال و اینترنت دارند، انتظار نداشته باشید که خیلی زود نتایج مثبتی از دیجیتال مارکتینگ کسب کنید مخصوصا وقتی شیوه های غیر پولی یا ارگانیک بازاریابی دیجیتال را انتخاب کرده باشید.
ارگانیک یعنی نتایج مثبت و فالوور را به کمک شیوه های غیر پولی مثل تبلیغات کسب کنید. نمونه های روش های بازاریابی دیجیتال که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم: سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا، بهترین گزینه ها برای استراتژی های ارگانیک هستند.
بهینه سازی وب سایت به کمک تکنیک های سئو فقط یکبار نیاز نمی شوند. موتورهای جستجو مثل گوگل به طور معمول الگوریتم خود را برای رتبه دهی وب سایت ها در نتایج سرچ تغییر می دهند و شما هم باید متناسب با این تغییرات، تغییر کنید.

2- دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار به زمان نیاز دارد

رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین نوع فعالیت های آنلاین محسوب می شود ولی با این وجود برای کسب فالوور، زمان می برد و همیشه باید فعال باقی بمانید تا نتیجه مثبت بگیرید. میزان فعالیتی که باید داشته باشید یعنی تعداد پست هایی که باید در روز ارسال کنید بستگی به نوع پلتفرم انتخابی دارد که باید در دیجیتال مارکتینگ رعایت کنید:

  • فیسبوک: 2 بار در روز
  • توئیتر: حداقل 3 بار در روز
  • پینترست: 5 بار در روز
  • اینستاگرام: 2 بار در روز
  • لینکدین: 1 بار در روز

استراتژی های بازاریابی محتوا نیز برای اینکه نتیجه مطلوب ایجاد کنند نیاز به زمان دارند حتی اگر اولین پست شما تعداد لایک های قابل قبولی بگیرد و چندین بار هم به اشتراک گذاشته شود و چند فالوور هم کسب کنید چون از این مرحله به بعد مخاطبین شما به دنبال این هستند که ببینند آیا می توانید پیوسته محتوای با کیفیت تولید کنید یا خیر و این یعنی باید محتوای دومی از اولی بهتر باشد.
دیجیتال مارکتینگ استراتژی مقرون به صرفه ای است و بزرگترین سرمایه گذاری است که می توانید روی وقت و انرژی خود بگذارید. صبر داشته باشید، تا زمانی که فعالیت پیوسته و با ثباتی داشته باشید، نتایج مطلوب شما نیز شکل خواهند گرفت.

3- در مورد پرسونای خریدار خود اطلاعات کاملی داشته باشید

تحقیق از ارکان اصلی استراتژی موفق دیجیتال مارکتینگ است. نقطه قوت بازاریابی دیجیتال این است که به منظور بازاریابی یک رویکرد هدفمند است و با تحقیق کردن می توانید پروفایلی از خریدار هدف یا پرسونای خریدار کسب و کار خود داشته باشید.
پرسونای خریدار بخش اصلی استراتژی بازاریابی محتوایی شما را تشکیل می دهد چرا که وقتی محتوایی برای وبلاگ و مقالات خود تهیه می کنید، باید با مخاطب ارتباط برقرار کند. محتوا باید بتواند به نیازها، علایق و نگرانی های مخاطب شما بپردازد.
ضمنا پرسونای مخاطب شما ثابت باقی نمی ماند و دائما در حال تغییر است چون ترجیحات و سلایق این افراد دائما در حال تغییر است. به همین دلیل باید نسبت به پرسونای مخاطب خود اطلاعات کاملی داشته باشید.

دستیابی فوری به نتایج

4- دستیابی فوری به نتایج

دیجیتال مارکتینگ محدود به استراتژی های ارگانیک نیست بلکه می توانید از استراتژی های پولی مثل تبلیغات نیز برای کسب فوری نتایج استفاده کنید که یکی از آنها تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) است.
با استراتژی PPC، برای تبلیغات خود پول پرداخت می کنید تا در صفحه نتایج جستجو دیده شوید که مرتبط با کسب و کار شما هستند مثلاً اگر طراحی سایت فروشگاهی انجام داده اید و فروشنده گوشی های هوشمند در سایت تان هستید، تبلیغات پولی شما زمانی نشان داده می شود که فردی در مورد این گوشی ها سرچ کند.
وقتی فردی روی این تبلیغ کلیک کند، به صفحه فرود وب سایت یا لندینگ پیج شما منتقل خواهد شد و اگر دکمه های فراخوان مناسبی داشته باشید مثل کتاب های الکترونیکی رایگان و غیره، می توانید آدرس ایمیل این افراد را بگیرید یا شاید در مورد محصولات یا خدماتی که عرضه می کنید سرچ کنند.
با تبلیغات کلیکی کسب نتایج فوری هستند چون دقیقا در مقابل بازار هدف شما قرار می گیرند و بنابراین احتمال اینکه شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند بسیار بیشتر است.

تجزیه و تحلیل های کسب و کار داده های تاریخچه قابل اطمینان تری دارند

طراحی سایت شرکتی

5- تجزیه و تحلیل های کسب و کار داده های تاریخچه قابل اطمینان تری دارند

اگر قصد داشته باشید تا موارد ثبت شده دقیقی از سابقه کسب و کار خود داشته باشید باید از همان ابتدای کار شروع کنید. باید درک کاملی از سابقه و تاریخچه کسب و کار خود داشته باشید چون تغییراتی که در ویژگی های جمعیتی مخاطبین خود داشته اید را نشان می دهد که این تغییرات می توانند ناشی از محصولات، خدمات و سیستم هایی باشند که در اختیار داشته اید.
بزرگترین مزیت دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان را می دهد. این موارد ابزارهای آنلاینی هستند که می توانید عملکرد وب سایت و کمپین دیجیتال مارکتینگ خود را با آنها ارزیابی کنید.

به کمک این ابزارها می توانید بفهمید که کدام یک از استراتژی های بازاریابی دیجیتال موفق ظاهر شدند و کدام یک شکست خورده اند و مفید نبودند تا سرمایه گذاری خود را هدفمند کنید. هر چقدر زودتر استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را شروع کنید، داده های قابل اطمینان تری خواهید داشت.

جمع بندی مطالب

دیجیتال مارکتینگ برای گرفتن نتایج مثبت در برندسازی، کسب مشتریان دائمی و راغب، کسب فالوور، بهبود نرخ تبدیل و فروش یا بهبود حضور آنلاین در بین سایر رقبا فوق العاده است.
وقتی از همان ابتدای کار، کمپین دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت خود را شروع کنید، فرصت کافی برای بهبود و اصلاح استراتژی های خود خواهید داشت و این درست در زمانی است که کسب و کار شما هنوز در حال جلب نظرات و کسب فالوور است و لذا شناسایی نقاط ضعف کمپین بازاریابی بسیار ساده تر خواهد بود.
برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ساخت سایت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 329
  • بازدید کلی : 6876
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی